Wedel


Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

1. Jaka jest cena opakowania pralin Ptasie Mleczko® zamawianych przez sklep? Jaki jest koszt dostawy?

Zależy nam aby całkowity koszt dla wielbicieli pralin Ptasie Mleczko® był jasny i przejrzysty. Dlatego w sklepie podajemy cenę produktu brutto wraz z przesyłką. Koszt wysyłki ma duży udział w koszcie produktu dlatego wraz z zwiększaniem liczby zamówionych sztuk w jednej dostawie (pod jeden adres) koszt każdej sztuki jest coraz niższy. Szczegółowy cennik w zakładce „Wysyłka ” oraz poniżej:



Podane ceny są całkowitym kosztem brutto (wliczony jest podatek VAT 23%)

2. Czy cena jest zależna od tego czy zamawiam wszystkie sztuki identyczne czy każdą inną?

Nie. Niezależnie od tego jaką grafikę zamawiasz cena każdej sztuki zależy wyłącznie od sposobu dostawy i liczby sztuk w jednym zamówieniu (dostarczanym w jednej paczce pod wskazany adres).

3. Czy mogę zamówić produkt z dostawą poza Polskę?

Niestety, sklep ptasiemleczko.pl prowadzi sprzedaż jedynie na terenie Polski i dostarcza zamówienia również jedynie na terenie Polski.

4. Kto może dokonywać zakupów w sklepie ptasiemleczko.pl

Dokonywać zakupów może każda osoba, która chce kupić Towar Personalizowany dla swoich osobistych potrzeb niezwiązanych z działalnością zawodową jak i przedsiębiorcy, z tym zastrzeżeniem, że przedsiębiorcy którzy chcą otrzymać fakturę VAT proszeni są o bezpośredni kontakt na adres: ptasiemleczko@packaging-factory.pl w celu złożenia zamówienia biznesowego.

5. Czy w jednym zamówieniu wszystkie grafiki są identyczne?

Nie, w jednym zamówieniu możesz umieścić dowolną liczbę różnych grafik i spersonalizowanych wersji.

6. Czy jest ryzyko, że termin dostawy będzie dłuższy niż podstawowe 5 dni roboczych?

Dokładamy wszelkich starań, aby termin dostawy był jak najkrótszy i podstawowe 5 dni roboczych nie było przekraczane. W przypadku bardzo dużego zainteresowania ofertą lub w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych może dojść do wydłużenia terminu realizacji zamówienia. Każdorazowo w takim przypadku użytkownik zostaje o tym poinformowany w jeden z poniższych sposobów:

- dla wszystkich użytkowników umieszczana jest informacja na stronie głównej informująca o aktualnym czasie realizacji zamówienia.

- w przypadku zaistnienia nieprzewidzianego zdarzenia zostaniesz poinformowany o opóźnieniu drogą mailową lub telefoniczną.

7. Czemu aby dokonać zakupu muszę zakładać konto? Aby zapewnić najwyższą jakość obsługi w sklepie zdecydowaliśmy się na sprzedaż wyłącznie zarejestrowanym użytkownikom. Pozwala to na bezpieczniejszą i sprawniejszą obsługę zamówień. A co najważniejsze ułatwia Ci składanie kolejnych zamówień, zapisywanie koszyka zamówień wraz z roboczymi wersjami grafik, przeglądanie dotychczasowych zamówień i ich łatwe ponawianie.

8. Jakie dokładnie praliny zamawiam kupując w sklepie ptasiemleczko.pl?

Dokonując zakupu w sklepie ptasiemleczko.pl zamawiasz oryginalne praliny Ptasie Mleczko® firmy Wedel, które na Twoje zamówienie są zapakowane w kartonik spersonalizowany przez Ciebie. W sklepie umożliwiamy zamówienie Ptasiego Mleczka® - Waniliowych pianek w deserowej wedlowskiej czekoladzie o gramaturze 380g. Jest to najbardziej popularny wariant tego produktu.

9. Co zrobić, gdy nie dotarło do mnie potwierdzenie zamówienia, ani zamówienie?

W przypadku, gdy nie dotarło do Ciebie potwierdzenie zamówienia lub samo zamówienie skontaktuj się z nami niezwłocznie na adres: ptasiemleczko@packaging-factory.pl. W temacie wiadomości wpisz numer Twojego zamówienia.

10. Jaką mam gwarancję, że moje dane osobowe są bezpieczne?

Ochrona Twoich danych osobowych jest dla nas bardzo ważna dlatego dostęp do tych danych ma ściśle ograniczona liczba osób. Szczegóły dotyczące naszej polityki danych osobowych znajdziesz w zakładce „Regulamin”.

11. Co oznacza zgoda na przetwarzanie moich danych osobowych?

Zgoda na przetwarzanie Twoich danych osobowych oznacza, że masz pełne prawo dostępu do treści swoich danych, możesz je poprawiać oraz zwrócić się z prośbą w formie pisemnej o ich usunięcie.

12. Czy mogę zaplanować adres dostawy, np. umówić się z kurierem?

Niestety, nie ma możliwości kontaktu z kurierem, ale możesz śledzić swoją przesyłkę online. Natomiast bardzo ważne jest podanie numeru kontaktowego dzięki któremu kurier będzie mógł się z Tobą skontaktować w razie potrzeby.

13. Czy mogę śledzić moją przesyłkę online?

Przesyłkę możesz śledzić w pierwszej kolejności dzięki powiadomieniom, które Ci wyślemy na adres e-mail, następnie online na stronie firmy kurierskiej UPS lub InPost poprzez wpisanie numeru zamówienia.

14. Jaka powinna być wielkość wybieranego przeze mnie zdjęcia i wpisanej dedykacji?

Powinieneś używać zdjęć w możliwie najwyższej jakości. Istotna jest nie tylko rozdzielczość ale także ostrość i jasność obrazu. Pamiętaj że zwiększając wielkość fragmentu zdjęcia w edytorze tracisz na jego jakości. Zdjęcie po dopasowaniu do projektu opakowania czyli po jego powiększeniu i wykadrowaniu powinno mieć minimalną rozdzielczość 300 dpi. Jeżeli chcesz stworzyć projekt w którym użyjesz twarzy z wybranego zdjęcia to pamiętaj, że najlepsze do tego celu będzie zdjęcie portretowe. Jeżeli będziesz próbować użyć np. zdjęcia grupowego ale w dużym powiększeniu to prawdopodobnie fragment zawierający twarz na tym zdjęciu będzie w zbyt niskiej rozdzielczości. Jego powiększenie spowoduje że piksele staną się bardzo widoczne.

Wielkość dedykacji jest określona z góry formatem ramki na opakowaniu przeznaczonej na wpisywanie tekstu. Ty sam zdecydujesz w jaki sposób ma być rozmieszczony test wewnątrz ramki i jakiej wielkości czcionki użyjesz.

15. Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?

Niestety, nie ma możliwości zwrotu produktu spersonalizowanego, zgodnie z treścią art. 10 ust. ust. 3 pkt. 4 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku. Szczegóły znajdziesz w zakładce „Regulamin”, w punkcie 9. „Prawo odstąpienia od umowy”.

16. W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Reklamację należy złożyć w ciągu 7 dni, w formie pisemnej na adres e-mail: pr@wedel.pl . Aby Twoja reklamacja była rozpatrzona w terminie tj. w ciągu 14 dni kalendarzowych musisz podać swoje imię i nazwisko, numer zamówienia oraz opisać krótko przedmiot reklamacji. Po złożeniu reklamacji poprosimy Cię o postępowanie zgodnie z przekazanymi instrukcjami.

17. Czy w jednym zamówieniu mogę zawrzeć dwa różne adresy dostawy?

Niestety, nie jest to możliwe. Każdemu zamówieniu przyporządkowany jest numer oraz jeden adres dostawy.

18. Czy mogę zapłacić za przesyłkę kurierowi przy odbiorze przesyłki?

Niestety nie jest to możliwe. Wszelkich płatności w naszym Sklepie Internetowym możesz dokonywać tylko za pośrednictwem systemu PayU (www.payu.pl).